چرا کلیه بیمار شکست نمی خواهید را دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا کلیه بیمار شکست نمی خواهید را دیالیز

همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز یکی از راه های رایج برای از بین بردن علائم نارسایی کلیه است، می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر زندگی می کنند توسط جایگزین کلیه برای تخلیه سموم اضافی و مواد زائد از بدن است. اگرچه، برخی از بیماران نمی خواهید به آن را. پس چرا بیمار نارسایی کلیه نمی خواهید را به دیالیز؟ آیا راه می تواند کمک به این افراد بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد؟

چرا بیمار نارسایی کلیه نمی خواهید را به دیالیز؟

شما می دانید که دیالیز خواهد ناخوشایند به مردم را، آنها نمی توانند مانند افراد دیگر زندگی می کنند مانند می رود به مدرسه، رفتن به محل کار و یا حتی انجام خرید، این درمان آنها را از افراد دیگر جدا شده است. این یکی از دلایلی است که بیمار نارسایی کلیه نمی خواهید به آن را دارد. اما این نکته کلیدی نیست.

مردم نکته کلیدی نمی خواهید را به دیالیز این درمان می تواند این بیماری را درمان و نه بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین مهم نیست چه مدت آنها را به این درمان، آن را بی فایده است برای آنها به شانس وضعیت آنها، آنها باید با این بیماری برای بقیه عمر خود را زندگی می کنند، حتی می رود روز بدتر به روز.

آیا راه می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز وجود دارد؟

پاسخ آری است، داروها چینی با یکدیگر همکاری می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه بهتر با بهبود عملکرد کلیه زندگی می کنند و از علل آن معکوس این بیماری است.

در میان کسانی که طب چینی، طب میکرو چینی Osmotherpay یکی از موثرترین درمان است. با کمک این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت داشته باشد.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: